Rooms: The Adventure of Anne & George
"Rooms: The Adventure of Anne and George" is a mystery adventure puzzle game where players move "rooms" that slide like puzzles to escape from the mysterious mansion!
Players will need to work together to move rooms and to clear stages to unveil a new story.
Move by sliding the "rooms" and locate the key to gain access to the door to the next level. As players progress, several other tools and gadgets will become available to aid the players as the puzzles gradually become more challenging.
The main character, “Anne,” got trapped in an enigmatic mansion in a fairy tale-like setting. As she was wandering, she stumbled across "George", who is also trapped within the mansion. Together, Anne and George search for the exit while solving the secrets behind the "rooms." What does fate have in store for Anne and George after they solve all 168 stages?!
"Rooms" won several awards and was a final nominee at the Independent Games Festival. The original game, “Rooms: The Unsolvable Puzzle,” also received many awards and was praised for its originality.