Rotund Takeoff
You are Chubbit, a plump bunny plunged into a precision platforming nightmare! To escape, simply move left, move right, and master the nuanced dynamics of ceaseless bouncing!
Rotund Takeoff is a high-powered remake of the oft-misunderstood Chubbins (2014, Wii U). Faithful where possible, but retro-overhauled and packed with improvements across the board, there's never been a better time to check it out!