Round People
Round People is a video game in which the player controls a billiard ball and must fight against other balls on a table full of deadly traps.
Each ball has powers that can be used in the fight, such as shooting lightning or summoning a shield. The game allows up to four players to play simultaneously.
Players must dodge obstacles and traps as they fight for victory in this exciting pool game with a twist of fantasy and action.
You will have to think fast and act even faster to emerge victorious. Use your cunning and strategy to defeat your friends in games full of action and fun.