When a power hungry, egotistical witch spreads her dark magic across the land, it is up to one raccoon to stop her! Play as Roxy, an adventurous young cub as she rolls through nine unique worlds in story mode, hoping to put an end to the witch’s dastardly plans! Roxy Raccoon's Pinball Panic is a retelling of the original 3D platformer, this time told through an energetic and unique pinball format.