Royal Roads
The princess embarks on an exciting adventure to hunt down the evil witch and turn back into her true self! Get ready for vibrant locations, exciting levels, fun characters, simple gameplay for any age, great music and a storyline you'll never forget! Adventure awaits on the Royal Roads!