Run the Fan
The game consists of over 50 boards, and your goal is the same on each of them: to switch on the fan.
There is a current generator on each of the boards, linked to the fan through a path. Problem is, the path is broken in several places!
To ensure that the current reaches the fan uninterrupted, you must create an electric arc wherever the circuit was damaged.
You just need to skillfully operate a metal ball and build electric arcs with it where needed. It's quite simple and intuitive.