Rush Rover
Rush Rover is a 2D top-down shooter game with game play mechanics similar to traditional shmups. It includes random map generation, unique weapons, lots of different enemies, exciting boss battles and a dynamic chip tune soundtrack.
In the universe of Rush Rover, intelligent robots and mining exploration have spread over every known galaxy. After the war of independence against humanity, these highly intelligent and powerful machines attempt to rule over everything so they start hacking other robots. You control a "clean" mining rover, picking up weapons and rushing to survive!