S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy
Begin your journey by immersing yourself in the Shadow of Chornobyl, that has started it all. Continue the saga with the Clear Sky prequel to the story. Finally, experience the ultimate stalker adventure as you answer the Call of Prypiat.