S.U.M. - Slay Uncool Monsters
You play as various Heroes in a world filled with Uncool Monsters. Your task is to fight these Monster by using Math. There are plenty of Dungeons that needs to be cleared and they get harder and harder! Level up and progress in the Campaign(s), or test your endurance in Endless Mode.
You'll also perform Special Attacks, depending on your character class, that deals additional damage when setup right. This gives each battle an extra layer of tactics. Plan ahead and you'll beat the toughest of enemies!
Are you a beginner with Math? No worries! There's Practice Mode to learn the basics!