SD Gundam Battle Alliance
In SD Gundam Battle Alliance, Mobile Suits and characters from across Mobile Suit Gundam history take center stage in this all-new action RPG.
The story takes place in G: Universe, a world where Gundam canon twists and turns in ways no one can predict.
To correct this world's distorted history, the player leads a 3-unit squadron consisting of Mobile Suits and pilots from across Gundam history - a true Battle Alliance.
Indulge in a wide array of Mobile Suit weaponry to crush many foes with! Control Mobile Suits portrayed with realistic weathering that showcases them as weapons of war as they tear across the battlefield with dynamic animations.
Experience Gundam history's most famous scenes as you develop new Mobile Suits to add to your arsenal. Gather Capital and expansion parts to transform your favorite machine into the ultimate MS.
Launch into battle with 2 partners to back you up. In multiplayer, you can play through the game with up to 2 other players in a 3-person team. Enjoy this new SD Gundam action RPG solo, or with friends.