The fourth installment in the Thunder Force series from legendary game developer Technosoft! Battle against the Vios forces and fly as RYNEX in this side-scrolling shoot ‘em up.
After beating the game, unlock "STYX" Mode and jump in the cockpit of the distinguished FIRE LEO-03 "STYX" from Thunder Force III. Take the STYX’s full arsenal from the previous game in this mode, but will this older model be able to survive?