SEGA AGES Virtua Racing
Experience the herald of modern racing games, Virtua Racing! It's a race against time, but be careful, running into opponents and obstacles will slow you down. Can you beat the clock?
Now featuring rankings and replays, online 2-player races, offline multiplayer races (up to 8-players at once on a single Nintendo Switch), the crash-disabling helper mode, and motion controls.