SENRAN KAGURA Reflexions
Can you feel it? The beating of her heart... In a classroom after school, learn the ways of "Reflexology" by syncing with her heart and body. SENRAN KAGURA combines with HD Rumble on the Nintendo Switch!
Massage her hands and help her relax. Explore her many daydreams to see her in different lights. Get to know her as an energetic admirer, an experienced warrior and much more.