SHINJUKU SOUMEI
A collaboration between writer Tomo Kataoka, the creator of CNGAL's Best Galgame of 2020 Christmas Tina, and Kohaku Sumeragi, a popular illustrator praised in Japan and around the world, they bring you the ultimate visual novel.
Visual novels aim to immerse players in captivating narratives and evoke empathy for the characters. The mechanics are simple, often requiring just a press of a button to progress, giving even first-time players an accessible and enjoyable experience.
In vibrant Kabukicho there is the expanding slum of Shinjuku Kowloon, which its peope call the district. The city is home to the poor, the outcast, and those exiled from society.
The dead of the district are buried by Torao Hiira. What could be the reasons behind his strange behaviour?