SHINRAI - Broken Beyond Despair
A group of ten friends gathers at a secluded mountain resort to spend the night of All Hallows' Eve together.
However, what was originally intended to be a fun little Halloween party quickly turns into an actual night of horrors. When one of the attendees is found dead, fear and uncertainty spread among the group as the friends realize they are trapped with a murderer.
Investigate, interrogate and present evidence as you solve various mysteries throughout the night.