SKELER BOY is an adventure game with an atmosphere inspired by your favorite iconic films from the 1970s and 1980s.
Enter a dark and suspenseful world and embark on a journey of psychological horror. You’ll encounter hundreds of conversations, manipulate objects, solve puzzles, discover clues, and find many surprises.