SOULVARS takes deckbuilding combat to the next level with the innovative Soulbit system.
Tactically counter powerful attacks and debuffs from enemy "Dominators", and time your counterattacks for maximum effect!
Humanity faces the consequences of its technology with the sudden appearance of grotesque Dominators.
Elite units consisting of Soulbearers, next-generation humans born with alternate Souls, are dispatched day and night to intercept and counter Dominator attacks.
The story follows Yakumo, a freelance Soulbearer, as he handles assignments from private military contractor "DDO" (Dominator Disposal Organization).
Identify their weaknesses and combine Soulbit actions to unleash powerful finishing moves!
Explore the cityscape and hunt unique Dominators for rare and powerful gear on your path to mastering the ultimate Arts!