SOWON : The Toy Wonderland
In time with a little girl's parents disappearing, a mysterious invitation is left in their place by an entity that seems somewhat familiar. The girl opens the attic door that was always left locked and bravely ventures out in search of her parents... There she finds a strange and beautiful world of toys!
SOWON : The Toy Wonderland is an adventure game about Sowon, a girl who accidentally finds herself in a world of toys. Players must search each corner of the map for hints, venturing into this world full of enigmatic riddles.
Will Sowon ever be able to unravel the mysteries of the invitation and return to her world?
Meet all sorts of dolls and toys living in this toy world. If each character, with their own looks, actions, and feelings, is granted their wish, the path that was once blocked off may transform into a new passageway!
Solve puzzles and minigames, each carrying varied but intuitive gimmicks and colorful visuals, in order to make your way forward. Every one has an answer!
Who could have sent that invitation? Whose familiar face could this be? We can't be sure of anything, but let's join Sowon on her adventure into this unfamiliar yet inviting space.