In this standalone sequel to the award-winning RPG STAR WARS: Knights of the Old Republic, the Sith Lords have hunted the Jedi to the edge of extinction and are on the verge of crushing the Old Republic.
Discover your past and make difficult choices that aren’t as clear-cut as “good or evil”. Each decision can have a significant impact on your story and your squad. Will you uphold the Jedi Order, or lead the Galaxy to ruin?
Choose from three different classes of Jedi, each with access to specific Force powers, and customize your characters with unique skills and abilities.