STELLATUM
Every element in the game was made with individual approach, polished to the smallest detail. Excellent graphics drawing, visual effects, music and sound effects - all this is perfectly harmonized in its special style and atmosphere of the game.
Main campaign includes 80 missions, divided into different locations, in which you will meet several different opponents races and strong bosses.
Super weapons are presented in the form of systems, they are divided into combat and support systems that are powered by the reactor you have installed.