STRIKERS 1945 III is a
This game is the culmination of the best parts of the STRIKERS series and comes with new features as well.
Players earn technical bonuses by destroying a boss's core at a very close distance.
"B" items give you bombs that deal area damage to clear out enemies or help with emergency escapes.
Vertical screen mode is playable even in landscape orientation. You decide your style!