SUGAMENIA
Play as Violet, a fearless space explorer marooned on this unknown planet, and your powerful ally, Suichi, a flying robot that can deploy bombs, be used as a platform, offer advice in order to find hidden treasures, and many more features.
Live an epic venture in a hostile world full of dangers where you'll have to showcase your skills. Prove your worth with your weapon and mastery of jumps in this action platformer. Fortunately, you're not alone. The company of a extraordinary drone will help you solve puzzles necessary to progress in the adventure. His name is Suichi, and he has very useful abilities like being a flying platform to reach high places, launching peculiar bombs that can roll into the most intricate spots, or helping you find hidden objects to improve your health and other secrets.