Obliterating the weird and/or ghoulish foes blocking her path to the deepest chambers, what she finds waiting for her must be seen to be believed!
Originally released in 2004, Zangyura’s unique blend of puzzles and action has returned as a modernized remaster, Super Zangyura.
The music and visuals have been overhauled, but the simple yet satisfying old-school action has been kept intact!