Bring your stained glass masterpiece to dazzling digital life in Sagrada, the dice-drafting board game from Floodgate Games.
Take turns selecting colorful dice and placing them in your gorgeous stained-glass window. The artisan who creates the most beautiful window wins.
Find the perfect fit for each piece of your window: restrictions on both the color and number showing on your die make for a puzzling challenge.
As a master artisan, your tools-of-the-trade will help you shape the dice available.