Sakura MMO 2
Less than a month prior, Viola was a lawyer who lived in Japan. Her only form of escape was the popular MMO, Asaph Online – but after a shocking turn of events, Viola finds herself transported inside her favorite game!
Viola’s story continues in the magical land of Asaph! She has been living in this world for a little over a month.
Viola enjoys her days in Asaph, which are filled with fun and excitement, she can’t help but feel that something is missing. Who summoned her to here, and for what reason? Will she ever be able to return to Japan - and does she really want to?
Find out in this exciting sequel full of mysteries, fight scenes, and (most importantly of all) cute girls in MMO-typical outfits!