Sakura Santa
Koji is feeling a bit down. This year is the first Christmas he's spending alone. After moving away from home to attend the University of his dreams, he found his college life to be rather lonely.
Feeling distraught, he wanders to his local shrine to make an offering. His wish is a simple one, to have someone special to spend Christmas with this year. Shortly after making that wish, he meets three girls, all with unusual quirks. They want to spend time with him in the days leading up to Christmas, leaving Koji with quite the dilemma.