Sakura Succubus 4
Ogasawara Hiroki was once an ordinary man, until numerous beautiful succubi fell for him in droves, and soon he obtained quite the following! After narrowly escaping a lifetime of imprisonment in the succubus realm, Hiroki is ready to kick back and relax.
Idol succubus Ayu invites him on a vacation to her private beach house in Okinawa, and Hiroki is happy to oblige. The other succubi come along for the ride, and a week of summertime fun begins.
Join Hiroki as he breaks up vicious pillow fights, teaches social media queen Cosmos how to swim, and (begrudgingly) goes jogging with tennis athlete Hazel, all the while deepening his bonds with his adoring companions.