If you went to video arcades, you might know the name Psikyo.
Psikyo made a special shooting game in 1993. This story is from the far east, at the Sengoku period, when six ace samurai assemble and fight in the air. The name is Samurai Aces!
There is a fish with a human-looking face, a daruma, a female ninja, a buddhist priest, a last boss...and a dog? What unique characters they are!