Find Room 96
You are trying to find room 96 but you are stuck in a loop. To find room 96, observe your surroundings and get familiar with it.
Get ready to dive into the magic of Christmas with Santa’s Spot It, the ultimate holiday themed puzzle game that’s perfect for all ages!
When you start you will be on level 0. You will be presented with an area to study the layout of objects observe your surroundings and get familiar with it.