Savage Halloween
Every year the monsters are invited to the big 24hr Halloween rave, but this time no one came home, as an evil vampire used a spell to block the passage back to the afterlife because, according to him, the party could not stop.
Among the guests, James, a farmer who had his eternal rest interrupted, took his shotgun, and decided to end the riot.
Join the resistance and send everyone home. No one can handle so much noise, goo, and werewolf hair on clothes anymore.