Savant - Ascent REMIX
Rise to the Assembly and face off against the Laser Sharks! Find yourself in the darkness of the Catacombs, lair of the elusive Valchemist! Fight invaders amongst the stars as you ascend toward your ultimate opponent - the Immortal Samurai!
REMIX Mode: A hardcore way to play the game - only a handful of power-ups are available as you dash through the tower at a rapid pace!
Survival Mode: Fight against the clock. Enemies will amass in even greater numbers than before, and bosses appear of their own volition while you scramble to survive for as long as you can.