LOOK FOR CLUES TO THE WHEREABOUTS OF YOUR FATHER!
As the protagonist tries to locate her missing father, a clue leads her to the train station next to Baronet Steameyer's mansion and factory.
Scarlett possesses a remarkable gift that enables her to see where her father resided and traveled in the past.
Scarlett hopes to find her father while exploring Steameyer's mansion. However, the huge house hides terrifying secrets and dreadful mysteries.
What connects the heroine to the Steameyer family, and what dramatic fate befell the mysterious heiress to their fortune? Help Scarlett learn the truth!