Join retired salesman rabbit, Hank, and his canine pal, Larry, in part 2 of this story-driven game series as they use their knowledge of influence and persuasion to make their way through the apocalypse—without having to risk their own skin.
With a mixture of dark comedy and the use of influence tactics, this story-driven game puts you behind the wheel of the characters’ choices.