Use Hank’s old salesmen techniques to convince other characters to help you loot items!
‘Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning’ is the first episode of an episodic adventure game set in an anthropomorphic animal society. Help Hank & Larry find food and loot to survive through the harsh zombie infested streets by convincing other animals to do the work for you!
Use Hank’s old salesmen techniques to convince other characters to help you loot items!