Sclash
Sclash is a plug’n play 2D samurai fighting game full of tension where one hit is enough to kill. Play as a hand-drawn samurai in beautiful painted settings and fight your opponent in epic solemn duels where each move matters. Manage well your stamina, breath and take your time to land a deadly hit.