ScourgeBringer
Set in a post-apocalyptic world where a mysterious entity wreaked havoc on all humanity, ScourgeBringer puts you in the shoes of the deadliest warrior of her clan: Kyhra. Help her to explore the unknown and slash her way through ancient machines guarding the seal of her past, and maybe the redemption of humanity.