Seduce Me - The Complete Story
You find out that they are incubi –demons. Out of sympathy, you offer your home as refuge for a while in exchange for minor servitude (it is a big house, after all). They happily agree.
"Seduce Me - The Complete Story" is a bundle that includes "Seduce Me The Otome", "Seduce Me 2: The Demon War". They are both dating sims with 13 mini-episodes, and both have Audio Otome CDs as well as a basic compendium for lore comprehension!