You're Cora, the last known survivor of Lumia, a dying planet. Your only hope to save your home world is to activate the Seed of Life and rekindle the sun once again.
Seed of Life is an action-adventure puzzle game that will take you to a beautiful yet toxic world where almost all life has disappeared. There’s only one way to survive: help Cora find The Seed, an alien device capable of generating the essence of life and save your planet from annihilation. Find your way through a labyrinth like world full of mysteries, dangers, and beauty. Search for capsules and learn special abilities. Face off against alien creatures and solve challenging puzzles.
As the sun is dying, the world is fading into chaos. Invaders appeared out of nowhere and took us by surprise… There was nothing we could do! They took our most precious treasure: the planet’s life force, leaving us to certain death. Alien creatures were left on the land to absorb what’s left alive. To save your home you need to find the source of life and activate the ancient machine. Let the light guide you!
A dramatic, engaging story full of mysteries to be revealed. Face up to your fears and find a way to bring life back to Lumia.
A breathtaking sci-fi setting in a dystopian future. A fascinating fading world, where bright colors meet utter darkness.