Serin Fate
Explore a retro-inspired world bustling with rich story, unique mechanics, and fearsome Monsters!
Wielding your new Magic, bound into mysterious Monster-infested lands to uncover ancient relics and restore the Fate Stone. Along the way, explore the depths of every nook to find creatures, garner ingredients, train in Witchery, and craft new equipment.
Moments before its destruction, by the hands of evil, the Fate Stone imbued you with Magic. Now it’s time to learn some Witchery, armor up, and aid Princess Starwen in finding the lost Shards of Fate.
It’s dangerous to go alone… Take your battle-worthy familiar, some unique friends, and wits for adventure! Or spend your days around town running errands for the Witches Guild, fishing, tending your familiars, and shaping up a potion garden.
Serin Fate is riddled with secrets, hidden depths, and deeper complexities in combat, exploration, items, and stats.
A Sun Amulet that slows time during the day, or a ring that bites Monsters who attack you? Yup.