Seven Knights -Time Wanderer-
Seven Knights, a game beloved around the world thanks to its gripping story and unique charactersis reborn as a traditional RPG for home console based on the original's universe and gaming system.
Vanessa, the descendant of a long line of mages, accidentally ends up wandering an unknown dimension.
The core of battle revolves around making a well-balanced party of 5 with different elements and using skills that fit the situation.
Egonyx is a story-telling mechanic that gives players a glimpse into the hidden stories if your allies.
You can meet each dimension's allies again and even get access to character enhancement items.
She encounters the legendary magic tool Sandy that has awakened from its seal and discovers she’s grown into an adult by leaping through time.
Determined to find her way back to her rightful time and place, Vanessa ventures through different times and spaces with Sandy.
She meets new friends along the way and faces new challenges with them, not knowing she’ll stumble into a vile plot that might forever upturn her world.
To find her way home and save her friends, Vanessa embarks on a grand adventure through time.