Shadow Fight 2 is a representative of a popular fighting series that won a place in gamers’ hearts around the globe. It’s love letter to all martial arts games and fantasy/sci-fi genre.
Walk through the Gates of Shadows into the dangerous world full of memorable fights and brave heroes. These lands are waiting for a risky adventurer to appear and save them from the oppression of a sinister invader from another dimension! Travel across 7 distinct provinces and force to terrify the mighty Titan! in addition, Shadow Fight 2 offers you a bonus story chapter which sheds some light on characters’ past. In total several hundred different battles are available for the player in the adventure mode!
You will discover a thrilling mix of two world's most popular game genres - Fighting & RPG. Gather a huge arsenal of different lethal weapons, combine your gear and upgrade dozens of skills and moves! Simple controls done in a way that helps you to start playing here and now. But mastering your warrior’s craft takes time and diligence.
The unusual art-design together with the realistic physics help you to dive into the magic world of shadows. Be fast, be brave, be graceful and inventive. Be the hero and become a legend!
Exclusively for Nintendo Switch we designed the versus mode, where you can challenge your friends in a local pvp battle. Enjoy our favorite arenas and try different characters including bosses from Shadow Fight 2!