Shadow Gangs is an arcade style ninja action game.
Your mission is to rescue your family from the Shadow Force crime organisation, whose members are known as the Shadow Gangs.
Venture over 10 levels, defeat the 6 bosses, save your family and defeat the Shadow Gangs.