He is coming, stalking criminals in the spirit world and the real world. A possessed man is coming, a voodoo mask in his chest and lines of power in his back. Shadow Man is coming, trailing evil from Liveside to Deadside. To stop an apocalypse. To save your soul.
Stalk criminals across two worlds: Explore crime scenes in the Louisiana, Swamplands, a New York tenement, a Texas prison, the asylum and many other locales.
Unravel the Mysteries of Deadside: Gather sinister voodoo artifacts in order to solve puzzles.
Shadow Man: Remastered is a complete overhaul of the classic game with restored, previously cut content!