A young girl has traveled to the Sacred Lands. Within this realm she will face many challenges, fight dangerous monsters and solve mysterious puzzles. Many have come to this land before, all in hopes of finishing the Sacred Trial, but none has succeeded! Will she fail like the others? Or will she overcome the odds and return home!?