Shanghai Summer
Shanghai Summer is an adventure game set in the millennium. Our protagonist, Baichuan, goes through a series of "anomalies" over the length of twelve days. In his pursuit of the truth, he found that his hopes and regrets from the past finally seem to converge. Will he be able to "fix" it for good?
Suddenly, Baichuan senses something is not right with his life - sometimes, he feels he can see his memories, so real yet so unfamiliar. This all seems to begin with an unexpected invitation from Baichuan's ex-girlfriend, Qiuyu, who has been away for many years.
Even though their lives are a total mess, they still manage to carry on, embrace and accept their "regrets", and live to the fullest.