Shark Copter vs. Zombie Dancers
One day in August 2030, an outbreak of a zombie virus was confirmed at a festival in Japan!
The infection spread in a blink of an eye, and the venue was filled with zombies.
As a result of many years of research, They succeeded in creating a "remodeled shark / shark copter".