Shepherd's Crossing
Players are entrusted with a single box garden (ranch), which they use to raise animals and crops.
"Shepherd's Crossing" is such a different kind of boxyard ranch simulation that pursues the fun of increasing what you want and creating the landscape of your choice. Less than 20 years have passed since the original "Shepherd's Crossing.
The number of items you can carry at once has been increased from 3 in the original version to 7! You can also organize your cluttered farm.
When placing items or fences, a marker can be displayed. This is useful when you want to arrange fences neatly.