Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Critically acclaimed and award-winning story-driven detective thriller set in a classic and mysterious Victorian setting brought to life by sir Arthur Conan Doyle.
Become the most celebrated detective of all time: Sherlock Holmes! Use your impressive talents as a detective to solve six thrilling and varied cases: murders, missing persons, spectacular thefts and numerous investigations that sometimes lead you into the realms of the fantastic.
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments is now available on Nintendo Switch! Investigate criminal cases wherever you want — at home or on the go.