Sherlock Holmes – The Hunt for Moriarty
In this action-packed platformer, the famous detective Sherlock Holmes pursues his criminal adversary Professor Moriarty, who has managed to pull off a spectacular diamond heist with his accomplices. The wild chase leads through chic and dingy corners of London, the Baskerville manor house in Dartmoor and the catacombs in Paris. Finally, Sherlock meets his final opponent Moriarty at the famous Reichenbach Falls.