The two jello jelly creatures Bismo and Plom got connected in a tragic yet funny accident and thus can exchange their size and abilities at will. Welcome to the world of Shift Happens - the only game out there which doesn't take a closer look at the body mass index and where players are actually forced to work together (and occasionally stab each other in the back).
The twist: Shift Happens is pure fun for solo players, yet its full potential can only be experienced together. Play it with your best friend while hanging around on a couch enjoying a pizza. Together you can solve puzzles and fight over precious coins. Coordination and communication are key to a successful journey. We recommend using gamepads for maximum enjoyability.